تبلیغات
فرم دهنده و کوچک کننده بینی نوز آپ - ترجمه مقاله ایجاد حداکثر توان عصبی - عضلاتی

فرم دهنده و کوچک کننده بینی نوز آپ

ترجمه مقاله ایجاد حداکثر توان عصبی - عضلاتی

نویسنده :سودا ب
تاریخ:دوشنبه 28 اردیبهشت 1394-08:25 ق.ظ

عنوان انگلیسی مقاله: Developing Maximal Neuromuscular Power
عنوان فارسی مقاله: ایجاد حداکثر توان عصبی - عضلاتی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مجموعه بررسی ها، تمرکزش را بر روی مهمترین نفش عصبی- عضلاتی در بسیاری از تمرین های ورزشی قرار می دهد که عبارتند از: توانایی برای ایجاد حداکثر توان ماهیچه ای می باشد. بخش1، که در ارتباط با موضوعات جدید طب ورزشی منتشر شد، تمرکزش را بر روی عواملی قرار می دهد که حداکثر تولید توان را تحت تاثیر قرار داده در حالی که بخش 2  به بررسی کاربردهای عملی این یافته ها با مد نظر قرار دادن تحقیقات علمی مربوطه به افزایش برنامه های تمرینی می پردازد که به موثرترین روش، تولید توان حداکثر را بالا می برد. توانایی برای ایجاد توان حداکثر در طی توانایی های حرکتی پیچیده دارای اهمیت برجسته ای برای عملکرد ورزشکاران موفق در بسیاری از ورزش ها می باشد. مسئله مهمی که دانشمندان با آن روبرو می باشند، گسترش برنامه های تمرینی موثر و کارامد می باشد که باعث بهبود تولید توان حداکثر در حرکات فعال و چند مفصلی می باشد. چنین تمرین هایی به نام تمرین قدرتی با در نظر گرفتن اهداف این بررسی می باشد. اگرچه تحقیقات بیشتری به منظور دستیابی به درک بیشتر تکنیک های تمرینی بهینه برای ایجاد توان حداکثر در حرکات خاص ورزشی و پیچیده و مکانیسم های دقیق متناسب، مورد نیاز می باشد، چندین نتیجه کلیدی از این بررسی حاصل می گردد. ابتدا اینکه، ارتباط بنیادینی بین استقامت و توان  وجود داشته، که نشان می دهد فرد بدون اینکه درابتدا دارای نسبتا قوی باشد، نمی توانند سطح بالایی از توان را بدست بیاورند. بنابراین بالا رفتن و حفظ توان حداکثر، زمانی که افزایش بلند مدت توان را مد نظر قرار می دهیم، مهم می باشد. دوم اینکه مد نظر قرار دادن الگوهای حرکتی، ظرفیت و مشخصه سرعت، زمانی که برنامه های تمرینی قدرتی را طراحی می کنیم، ضروری می باشد. ورزش های پرتابی، پلایومتریک و وزنه برداری می توانند به طور موثری به عنوان تمرین های های اصلی در برنامه های تمرینی قدرتی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث افزایش توان حداکثر می گردند. ظرفیت هایی که به این تمرین ها تعلق می گیرند بستگی به شرایط خاص هر ورزش مربوطه و نوع حرکاتی که تمرین داده می شوند، دارد. استفاده از ورزش های پرتابی با ظرفیت هایی در محدوده 0% تا 50%  با حداکثر تکرار(lRM)  و تمرین های وزنه برداری با ظرفیت های 50 تا 90% IRM ، به عنوان قوی ترین محرک ظرفیت سازی برای بهبود حداکثر توان در حرکات ترکیبی می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Can exercise increase your height?
جمعه 17 شهریور 1396 12:16 ب.ظ
WOW just what I was looking for. Came here by searching for
ترجمه
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 03:06 ق.ظ
Definitely consider that that you said. Your favorite reason appeared to
be at the internet the simplest thing to take note of.
I say to you, I certainly get irked at the same time as people think about issues that
they plainly don't know about. You controlled to hit the nail upon the highest and also defined out the entire thing without having side-effects ,
other people can take a signal. Will likely be back to get more.
Thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر